<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8469672564214407695\x26blogName\x3dATHIRAH+MOHD+YUSOF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://athirahmohdyusof.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://athirahmohdyusof.blogspot.com/\x26vt\x3d-3412712988707700591', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Tajuk ini tiada kena mengena dengan cerita dibawah. Harap maklum, ya semua!
Wednesday, November 28, 2012 11/28/2012 02:50:00 AM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP



Hello, love!
Okay berdirinya saya disini untuk menceritakan sesuatu yang tak pape je. Jadi saya harap kalian semua suka topic saya kali ini. hehe. Aku dah start merepek pek pek~ 

Assalamuailaikum semua! Sihat? Alhamdulillah : ) yang tak sihat tu boleh masuk dapur cari ubat dan makan lepas tu terus tidur okay? okay good boy/girl. heheh. merepek aku sudah menjadi-jadi. Actually, aku tak tahu nak cerita pasal apa? hahah. well aku memang cegini, heheh, okay apa macam ini cuti? banyak dapat kg ka berat badan anda? hahah . aku rasa aku maintain *puji diri sendiwi ler*. cuti ini semua pergi mana je? kita bulan 11 tak pergi mana-2 pun. cuma bila tah jalan pergi Sunway 3 hari berturut turut. fuh penat seh! lepas tu rehat sampai sekawang. bulan 12 holiday! oh yeah! oh yeah! tak sabar meh~ hahha. esok kita balik kampung. akak kita nak ambil exam mrsm dekat muar nun sana. haha, bajet jauh gila je. puih! okay stop cerita pasal cuti.

Haziq macam mana? okay ingin ku bagitahu yg aku rindu dia sangat-2. dan aku sayang dia sangat-2 tapi, dia tak sedar yg aku sayang dia. kenapa dia tak sedar? 
Saya Sayang Awak
Kenapa Susah Sangat
Untuk Awak Sedar
Ada faham itu pertikan? ya! itu yg saya mahu cakap dekat Haziq. tapi, malangnya Haziq tak akan faham dan tak akan sedar. sedih ah cegini. nasib ada Tajudin a.k.a Faris. dia banyak bantu aku untuk mcm mana aku nak lepas rindu aku dekat Haziq. hahah. sayang kau doh! *sebagai kawan*. okay chaw dulu hujan telah pun turun dengan lebat nya pun adoi.
Assalamuailaikum.  Tak jawab dosa, kalau jawab sayang. Bye. muah :*


<< >>