<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8469672564214407695\x26blogName\x3dATHIRAH+MOHD+YUSOF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://athirahmohdyusof.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://athirahmohdyusof.blogspot.com/\x26vt\x3d-3412712988707700591', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
8 Bulan 10 Jam 59 minit
Tuesday, March 5, 2013 3/05/2013 02:09:00 AM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP



Assalamualaikum.. semasa membaca post ni sila buka lagu ni dulu Selamat Malam Cinta, Lara LagiNothing Like Us. okay tajuk tu... hmm. okay pada 25 Febuari 2013 aku dapat tahu my pendek dah couple. arrrrr! i was like SERIOUSLYYYY!!! But why him you want to couple? ramai lagi "lelaki lelaki" yang handsome-2 di luar sana. cuba bagi 100 sebab kenapa?! okay lama kay aku tunggu dia. 8 bulan doh. dan pada 26 sepatutnya genap aku suka dia 9 bulan. tapi, terputus ditengah jalan. sungguh sedihhh. aku nangis doh! aku tak tahu kenapa aku sanggup nangis sebab dia. hmm. okay let talk how can i like him.

Pada bulan Julai tahun lepas bersamaan 7/2012, my pendek selalu diri dekat lorong dkt-2 kelas aku. okay aku rasa terkejut bila nak balik. dia akan diri betul-2 tepi kelas. dia tunggu Fawiss. okay mula-2 aku rasa biasa je. lama lama tu timbul rasa "suka" dekat dia. okay. tiap-2 hari aku tunggu dia dekat situ. tapi, dia kadang-3 ada kadang-2 tak ada. mcm biskut. heheh. time ni hanya aku sorang je tahu :'D

pada 26 Julai 2012, bersamaan bulan puasa , akak aku ada buka puasa dekat luar dgn kawan-2 dia. lepas tu aku ikut hantar dia. time tu abang aku hantar. lepas hantar akak aku tu, aku cakap aku nak pergi pasar Ramadhan. dan abang aku kata "kejap. nak pergi kedai FMT enterprise tu" aku pun okaylah. lepas tu, abang aku masuk kedai tu, then kawan dia sampai. Jambu beb kawan dia tu. aku duduk dalam kereta je, abang aku keluar sorang. then saja pandang belakang then i see HIMMM! so handsomee :'D. then okay. lepas tu pergi pasar Ramadhan nampak dia lagi kata abang aku dia pun nak pergi pasar Ramadhan aku pun heheeh okay :D. lepas tu abang aku kata dia nak pergi ambil duit dekat Tesco aku rasa ahh lambatnya nak pergi pasar Ramadhan -,-. then boleh pula abang aku dgn abang my pendek tengok-2 dkt kedai kereta apa tah tu -,-. lepas tu usha-2 dia. hehehe. handsome nya :D lepas tu, bla bla bla. akhirnya pergi juga pasar Ramadhan tu.

naik sekolah my pendek lepak dgn Fawis dkt time tu baru aku bagitahu wawa isi hati aku. dan aku tunggu-2222. sampai Fawis tahu yang aku suka dia. okay rasa malu pula suka dia sbb dia pendek dari aku doh -,-. hahah tapi sokay i still love him. #Eh :'D.then aku tunggu sampai habis sekolah still tak ada perubahan/ okay pendam lagi perasan ni. lepas tu tetiba Fawis kata dia dah bagitahu my pendek yg aku suka dia. ahh sungguh MALU doh! then sampai masuk sekolah sesi 2013 aku still mengharapkan. tapi, bila masuk febuari aku dengar dia dah couple dgn org lain. memang aku rasa KENAPA MESTI KAWAN AKU SENDIRI MY PENDEK COUPLE?! KENAPA?! KENAPA?! nangis satu malam juga aku time tu. hmm 8 bulan kay! 8 BULAN bukan 8 jam bukan 8 minit dan juga bukan 8 saat. tapi sokaylah mungkin jodoh aku bukan dgn dia MAYBEEE! hm. ini nota kaki khas untuk SWEET COUPLE OF THE YEAR~
Semoga awak pendek dgn awak punya gf sukses dan jaga dia baik-2 tahu! Saya tak comel mcm dia tapi, saya cute mcm dia. eh# haha. kay. btw kalau awak nak tahu saya masih MENGHARAPKAN dekat awak. kay bye :*

Lot of Love:
Athirah Comel :D 



<< >>